poniedziałek, 10 lutego 2014

Pharmaceris



Cześć!

Zostałam niedawno obdarowana płynem bakteriostatycznym firmy Pharmaceris. Jestem z niego bardzo zadowolona. Podchodziłam do niego raczej obojętnie, nie myślałam, że może mnie zaskoczyć. Ale przyznam szczerze jest bardzo dobry. Nawet moja mama przyznała się dziś, ze mi go podkrada, bo zauważa poprawę swojej cery. Ale zacznijmy od początku. Płyn przeznaczony do cery trądzikowej i problematycznej, jego zadaniem jest oczyszczenie, całkowite zahamowanie rozwoju bakterii jak również regulowanie wydzielania sebum. Widzę poprawę mojej cery. Zmniejszyło się jej świecenie, dłużej pozostaje świeża i gładka. Ładnie rozjaśnia skórę, jest promienista i odżywiona. Płyn jest bardzo lekki i przyjemny w aplikacji, nie klei się- ja czuję odświeżenie, oczyszczenie, skóra jest miękka i przyjemna w dotyku. Co do obietnicy o całkowitym eliminowaniu bakterii myślę, że jest lekko przesadzona, widać sporą poprawę jakości cery, ale na pewno nie całkowite eliminowanie niedoskonałości.  Cena troszkę wysoka w granicach 30 zł/ 190 ml, ale myślę, ze warto. ;-)  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz