sobota, 1 lutego 2014

Perfumy na każdą kieszeń. ;-)


Dziś mam dla Was trzy różne zapachy. Każdy ma w sobie coś wyjątkowego, jednak nie mogę ich wszystkich postawić w równym rzędzie. Zacznę może od Adidasa- zdaję sobie sprawę, ze jest to tylko odświeżający dezodorant, jednak miałam nadzieję, ze zapach dłużej będzie się utrzymywał. Jak chodzi właśnie o odświeżenie to spełnia swoją rolę, ale na bardzo krótki, wręcz króciusieńki czas. Kosmetyk znajduję się w szklanym dość ciężkim opakowaniu,  dużej wielkości 75 ml. Ja osobiście nie lubię jak mi się coś za bardzo pląta w torebce, mniejsza wersja byłaby poręczniejsza. Polecam go głownie osobom młodym ze względu na jego zapach, dość słodki, bardziej owocowy niż kwiatowy. Cena 22 zł. Na mojej liście szacuje się na miejscu 3.

Kolejnym zapachem, którego bardzo polubiłam za zapach jak i za cenę to CTHRU- Emerald Shine.
30 ml to kosz ok. 23, widziałam na promocji, w drogerii za 26, więc kto się skusi to biegusiem do Natury;-) Zapach dość trwały, przyjemny- lekko intrygujący. Zapach nie jest słodki, nie drażni nosa- bardzo uniwersalny i za to lubię te perfumy. Małe zgrabne opakowanie idealne do torebki- bardzo ciekawe są również kuleczki we flakoniku, gdy zgubi się w torebce wystarczy potrząsnąć i już je słychać;-) Perfumy CTHRU stały mi się bardzo bliskie- będę sięgała po kolejne serie.

Numerem 1 będą jednak perfumy BI-ES Orchid aroma. Odnoszę wrażenie, ze to bardzo dostojny zapach- taki poważny. Bardzo trwały- naprawdę długo można go czuć, czasem może lekko drażniący, ale mimo to bardzo przyjemny. Jest to nuta kwiatowa. Flakonik 15 ml zawsze pod ręką, ale jedno psiknięcie wystarczy na dłuuugo. Polecam go osobom spokojnym, opanowanym- wręcz poważnym. Zapach podkreśla twardą osobowość. Cena perfum to ok. 12 zł ;-)

A jakie są wasze ulubione perfumy? Spotkałyście się z którymś z zapachów, które opisałam?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz