poniedziałek, 3 lutego 2014

Jedwab do rąk BingoSpa, czy warto?




Krem do rąk z jedwabiem firmy BingoSpa kupiłam z myślą o mojej mamie, ale polubiła go cała rodzinka. Stoi na honorowym miejscu w łazience, tak aby każdy miał do niego dostęp.;-) Lekka, śmietankowa  konsystencja sprawia, ze krem dobrze się rozprowadza i szybko wchłania. Ma słodki zapach, dość intensywny mi bardzo się spodobał, ma coś w sobie nadzwyczajnego, długo utrzymuje się na dłoniach. Zdziwiło mnie to ponieważ spodziewałam się zapachu kakaowca, a tu jakby owoce. To chyba głownie dlatego tak przypadł mi do gustu. Ręce po nim są delikatne, wręcz jedwabiste ;-) Jeśli chodzi o samo nawilżenie i ochronę zimową to niestety krem nie ma zbyt dużego działania. Co do opakowania produktu wygodne dzięki pompce, szybka aplikacja kremu w ilości jaką sobie sami życzymy. Cena kremu to 18 zł. Wydaję mi się, ze dość wysoka cena jak na zachwyt konsystencją i zapachem, a nie działaniem. ;-) 

PLUSY
-poręczne opakowanie
-intensywny, ładny zapach
-lekka konsystencja
-szybko się wchłania
-wydajny

MINUSY
-brak działania
-cena nieadekwatna do jakości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz