niedziela, 26 stycznia 2014

Maska do włosów BingoSpa z ekstraktem z drożdzy. Rewolucja, czy też rozczarowanie?



Co do maski BingoSpa mam mieszane uczucia, nie urzekła mnie specjalnie swoimi właściwościami, ale też nie zawiodła. Coś w niej jest fajnego.;-)  Maska jest w opakowaniu 500g i według mnie jest bardzo wydajna, nie nakładam jej zbyt dużo żeby nie obciążyć włosów. Trzymam ją na włosach zazwyczaj dłużej niż 5 minut. Odnoszę wrażenie, ze włosy po niej faktycznie dłużej są świeże i nie przetłuszczają się, ale to nie jest jakiś długi czas, wciąż myje włosy codziennie, ale w ciągu dnia dostrzegam równicę. Ma kremową gęstą konsystencję, dobrze się nakłada, nie spływa z rąk i włosów. Maska ma łagodny zapach, po nałożeniu na włosy właściwie niewyczuwalny. Po kilku zastosowaniach widać, ze włosy są „żywsze” dostrzegam jednak jeden minus- mam wrażenie, ze włosy po masce są matowe, tracą swój blask. 



PLUSY:
-cena: 12 zł
-wydajna
- nie podrażnia
-mniej przetłuszczające się włosy
-gęsta konsystencja, nie spływa
- nie obciąża włosów
-efekt dłuższej świeżości.

MINUSY:
-włosy tracą blask
-oczekiwałam większych efektów mimo wszystko ;-)


Korzystając z okazji, czy wiecie jak powinno nakładać się maskę na włosy? Wiele osób uważa, ze maski bardzo obciążają włosy, ze są przetłuszczone przy nasadzie, oklapnięte. Fakty- są maski które nie mają w sobie nic dobrego, a tylko wady, ale często też jest to nasza wina, ponieważ nie wiemy jak należy postępować z maską. Jeśli ktoś ma włosy cienkie, przyklapnięte, przetłuszczające się (jak ja) powinny pamiętać, żeby nie obciążać dodatkowo włosów przy nasadzie, wystarczy odrobina maski przy głowie i dobrze ją wmasować, delikatnie opuszkami palców. W dalszych partiach włosów można wziąć więcej maski, chociaż tez nie należy przesadzać i wcierać ją biorąc włosy w dwie ręce i po prostu pocierać rękami zbliżając się ku końcówkom. Po zastosowaniu maski bardzo dokładnie spłukać włosy przetrzepując je dokładnie, najlepiej pod dużym ciśnieniem wody. Mam nadzieję, ze nie napisałam tego zbyt skomplikowanie. W razie pytań służę pomocą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz