poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Chwilowa i wciąż przedłużona nieobecność.

Kochani!

Jak sami zauważyliście bardzo mało ostatnio dla Was piszę, nie pojawiam się praktycznie w ogóle na blogu, ani na fanpage. Uprzedzałam już wcześniej, że będe się rzadziej pojawiać, ponieważ jestem tegoroczną maturzystką, niestety dni do matury można odliczać już na paluszkach, stres powoli się pojawia, a czasu coraz mniej na naukę i powtórki. Mam coraz mniej czasu na wszystko, dlatego jestem zmuszona chwilowo zawiesić bloga. Bardzo Was za to przepraszam i liczę na Waszą wyrozumiałość. Mam nadzieję, że wrócę do Was szczęśliwa 10 maja i będe mogła wynagrodzić Waszą wyrozumiałość i cierpliwość. Mam również ogromną nadzieję, że zostaniecie i nie opuścicie mnie z powodu mojej chwilowej nieobecności.
Pozdrawiam:-)

2 komentarze: